Assalamualaikum wrbt.
Maigad, it's finally the last day of 2015! Belum siap lagi banyak post. Banyak sangat~ Semuanya drafted sebab belum habis tulis. Mood ada, tinggalnya MASA belum ada. Okei kau tunggu situ..
Bizi bizi bizi~ Balik rumah tak menyempat nak buat semua. Waktu tidur pun terkorban beberapa hari ni. And it shows on my skin! Nooo.. Haha Sampai tempat kerja, asek fikir macam2 benda lain nak buat, nak setelkan. Bila stress sikit, mulalah rasa nak berhenti nak berhenti nak berhenti! :p
How about 2015 huh?
Tahun paling roller-coaster, paling ekstrem! Extreme! One moment I was too happy till I jiggle and dance, another moment I was so deeep in depression~ reaL depression! Fuh~ and based on my drafted entries, I can say I spent most of my 2015 being sad and depressed. Barely able to survive. But I finally managed to get out from the darkness, alhamdulillah all praise to Allah ^______^
Alhamdulillah things are getting better.
I have hopes for the future, and I put my full trust in Allah.
Not gonna say "2016 please be nice"
Instead, "Atikah, please be nice to 2016!"
Hahha, positive enough?
Till next entry,
Wa'alaikumsalam.
No comments:
Post a Comment