I was not there. I am not there. I fail to be there.
Heuheu semalam dating dengan Myam ^^
Cotcetcotcet laju2 and jalan-jalan cari makan and some stuff plus jumpa encik Dwayne Johnson :O
Hik2
![]() |
| Sampai rumah baru perasan matching pulak :P |
Currently having pillow fight with my inner-self. Hehe keep telling myself to be more positive. To be stronger. To care less. To let things be. And let things go. And keep reminding myself that I have enough.
I know I could try harder.
*apelah yang aku merepek?*
By the way I am SO MISSING spending time with my friends. I've been too reckless in managing my energy and priorities that I don't know how to make time for them. I'm sorry for always being a lousy friend. So it's okay for you to forget me. Huhu sekarang dah tak berapa bz tapi kawan2 pulak yang bz. Takde jodoh!
Oh I unhide my birth date in fb coz I think I need some good wishes and words to comfort myself. Hehee aci tak? Uh oh and it's okay if you, my close friends, forget my birthday. Don't worry.. hehe takyah laa nanti ada adegan bertanding siapa yang lagi bizi and lebih layak lupa my birthday. Haha honestly, kalau dulu memang down nangis2 sume (bocor rahsia). Tapi sekarang dah besar and matang dah tak kesah kot siapa wish first second third fourth... or things like that. My birthday je pun~ Hehe Kalau ada yang wish nanti, terima kasih! Saya amin-kan~ dan isyaAllah akan doakan balik orang tu :)
+ x + x +
Haha perenggan di atas buat rasa diri sebenarnya berusaha keras untuk jadi and nampak matang tapi sebenarnya tak. Ye ke? :P
![]() |
| makan bunga! hee |
P/S: Dah dapat download cerita Hafalan Shalat Delisa ^____________^


No comments:
Post a Comment